ponedjeljak, 12. ožujka 2018.

Fatiha je lijek


Bio sam u jednoj Evropskoj državi, pa me je jedan momak poslije namaza uzeo za ruku i rekao: šejh, zna proći po četiri dana da ne mogu da zaspem, a i ako zaspem to bude deset minuta i odmah se probudim. Kaže da mu je tako već četiri godine. Pa sam mu rekao da sjedne pored mene, zatim sam mu stavio ruku na glavu i počeo učiti suru fatihu.

Nakon svakog ajeta sam puhao u njega, a neki učaći vole da navlaže usne sa malo pljuvačke da bi se to pomješalo sa učenjem rukije. Subhanallah, sutradan kada sam ga vidio reče mi: prvi put u životu sam spavao osam sati bez buđenja! Kada sam krenuo nazad kući, donese mi kesu zatim reče: ovo ti je moja žena poslala. Kada me je vidjela da normalno spavam, dala mi je svo svoje zlato koje je imala kod sebe i rekla: idi odnesi ovo šejhu.

Šejh dr. Muhamed El-Arifi, hafizahullah

0 komentari

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

 
© Riznice korisnog znanja
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top