četvrtak, 5. travnja 2018.

Put hifza me naučio…


Piše: hfz. Azra Kapetanović

Svaki čovjekov korak na ovom dunjaluku je nova lekcija, novo iskustvo iz kojeg može mnogo toga naučiti, a koraci koje čovjek pređe učeći Allahovu Knjigu napamet su posebna priča. Svaki taj korak je priča ispunjena čežnjom, ljubavi, suzama, usponima i padovima. To je put posut najljepšim i najmirisnijim ružama, ali i put posut oštrim trnjem. Zastaneš li kod prvog uboda, nećeš stići do svoga cilja, a naučiš li se pažljivo kretati tim putem, pred mirisom ruža zaboravit ćeš na trnje.

Put hifza je najljepši put kojim me Gospodar svjetova uputi, put koji ostaje tako duboko uklesan u mislima, u srcu…

Hifz me naučio da maleni insan ima pravo sanjati velike snove, sve dok ima Gospodara na Koga se oslanja, Koji ga osnažuje i daje mu nadu, Koji mu obećava Svoju pomoć i nagradu neizmjernu.

Hifz me naučio da svaki čovjek, duboko u sebi, posjeduje nevjerovatnu snagu, ustrajnost i strpljivost, koje će sve više dolaziti do izražaja što nijjet bude iskreniji i volja čvršća.

Hifz me naučio da se bereket u vremenu može tražiti samo u druženju sa Kur’anom. SubhanAllah, što se insan više druži sa Kur’anom, Allah mu da bereketa u onom preostalom vremenu da je zaista nevjerovatno koliko se toga stigne obaviti.

Hifz me naučio da ne odustajem lahko od svojih želja, naučio me da što su veće prepreke na putu do uspjeha, to je i uspjeh slađi.

Hifz me naučio da odgovor za životne probleme, nedoumice i iskušenja tražim u Kur’anu, a to koliko brzo ću naići na odgovor zavisi od moga odnosa prema Gospodaru, od moga odnosa prema Njegovoj Knjizi…

Hifz me naučio da svoje brige prepuštam Onome u čijoj je Ruci sva vlast, Onome, koji kada nešto odluči, samo kaže budi-i ono biva…

Hifz me naučio da na svijet gledam drugim očima, kroz prizmu kur’anskih ajeta…

Hifz me naučio šta znači iskreno voljeti, čeznuti za voljenim i svaku misao posvetiti njemu. SubhanAllah, zaista najljepši trenuci…krećeš se, radiš nešto, a tvoje misli ponavljaju ajete Časne Knjige. Prvo što vidiš kada otvoriš oči i posljednje što vidiš prije nego što utoneš u san…

Kroz odnos sa muhaffizom naučila sam da Gospodar svaku osobu šalje u naš život s nekim razlogom. Naučila sam da postoje osobe pred čijom ljubavi prema Kur’anu se jednostavno postidite, a pred njihovim saburom i trudom koji ulažu u vaš uspjeh ne možete ostati nemarni. SubhanAllah, to su osobe koje će se zajedno s vama radovati vašem uspjehu, koje će vam biti oslonac u svakom trenutku i koje vam neće dozvoliti da padnete…to su osobe koje zaslužuju mjesto u vašim dovama dok god dišete, dok god izgovarate i učite Allahove ajete…

Hvala Ti, Gospodaru, na blagodati Upute, hvala Ti, Gospodaru, na blagodati Kur’ana…

www.hifz.ba

0 komentari

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

 
© Riznice korisnog znanja
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top