petak, 29. lipnja 2018.

Ne moraju svi znati, dovoljan je samo Jedan



Ebu Ishak el-Harbi je kazao:

 “ما شكوتُ إلى أمي ولا إلى أختي ولا إلى امرأتي ولا إلى بناتي حمّىً وجدتها. الرجل هو الذي يدخل غمه عَلَى نفسه ولا يغم عياله” 
“Nisam se žalio mojoj majci, sestri, ženi ili kćerkama čak ni na groznice koje sam imao. Muškarac je onaj koji svoje probleme čuva za sebe i ne prenosi ih na svoju porodicu”.

 On je također kazao:

وكان بي شَقِيقة خمسًا وعشرين سنة ما أخبرتُ بها أحدًا قط ولي عشرون سنة أبصر بِعينٍ واحدة وما أخبرتُ بها أحدًا قط
“Patio sam od migrene 25 godina i nikome o tome nisam govorio. Također sam 20 godina bio slijep na jedno oko i nikome o tome nisam rekao”.

Ne možete ga kriviti. On je doživio istu slast koju je poslanik Jakub doživio kada je uspostavio naviku da se obraća samo Allahu:

 إِنَّمَا أَشْكُو بَثِّي وَحُزْنِي إِلَى الله
Ja tugu svoju i jad svoj pred Allaha iznosim. (Jusuf, 86.)

0 komentari

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

 
© Riznice korisnog znanja
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top