utorak, 3. srpnja 2018.

Ja i moji roditelji



Hvala Allahu i neka je salat i selam na Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, njegovu porodicu i sve ashabe. Scenario naših života kada je odnos dijete-roditelj u pitanju – a posebno danas – može izgledati otprilike ovako:

- Kada sam imao četiri godine moji roditelji su bili najbolji na svijetu.
- Kada sam napunio šest godina moji roditelji su sve znali.
- Kada sam napunio deset godina roditelji su mi još uvijek super ali imaju nekakav uzak pogled na svijet.
- Kada sam napunio dvanaest godina govorio sam kako su mi roditelji bili milostivi dok sam bio dijete.
- Kada sam napunio četrnaest godina roditelji su mi postali veoma osjetljivi.
- Kada sam napunio šesnaest godina bio sam ubijeđen da roditelji ne žive u ovom vremenu, da su malo zaostali.
- Kada sam napunio osamnaest godina roditelji su mi iz dana u dan bili sve strožiji prema meni.
- Kada sam napunio dvadeset godina bilo mi je veoma teško da se pomirim sa roditeljima, a posebno babom; stvarno ne znam kako ga je mama podnosila sve ove godine.
- Kada sam napunio dvadeset i pet godina roditelji su mi se suprostavljali u svemu što činim.
- Kada sam napunio trideset godina nisam mogao da sa roditeljima nađem zajedničku riječ. Zanima me da li su se djed i nane mučili sa njima kada su bili mladi.
- Kada sam napunio četrdeset godina vidio sam da su me roditelji odgajali i vodili kroz ovaj život na veoma lijep način i prihvatljiva pravila, zato i ja moram postupiti tako sa svojom djecom.
- Kada sam napunio četrdeset i pet godina postalo mi je čudno kako su roditelji uspjeli da nas odgoje na ovako lijep način i u ovom vremenu.
- Kada sam napunio pedeset godina bilo mi je jako teško savjetovati i nadzirati svoju djecu. Shvatio sam koliko su se moji roditelji mučili sa mnom dok su me odgajali i vodili brigu o meni.
- Kada sam napunio pedeset i pet godina shvatio sam da su mi roditelji bili dalekovidni i planirali su za mene ono najbolje, bili su super i blagi prema meni. 
- Sada kada imam šezdeset godina uvjerio sam se da su mi roditelji najbolji na svijetu kao što sam ih tako smatrao dok sam bio mali. 

Ovdje možemo da se zapitamo: „Zašto nam treba toliko vremena da shvatimo da su naši roditelji najbolji za nas i da nam žele samo najbolje za nas?“. Zato, činimo zajedno dobročinstvo našim roditeljima prije nego što bude kasno i Allaha molimo da se naša djeca ophode prema nama bolje nego što smo mi prema našim roditeljima. Rekao je Allah Uzvišeni: „Gospodar tvoj zapovijeda da se samo Njemu klanjate i da roditeljima dobročinstvo činite. Kad jedno od njih dvoje, ili oboje, kod tebe starost dožive, ne reci im ni: „Uh!“ – i ne podvikni na njih, i obraćaj im se riječima poštovanja punim.

Senad Crnkić

0 komentari

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

 
© Riznice korisnog znanja
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top