utorak, 28. kolovoza 2018.

Ja mislim da to nije tako



U zadnje vrijeme hvala Allahu mnogo naših daija se aktivirali na društvenim mrežama, te na taj način lahko možemo doći do korisnih savjeta, tekstova, klipova. Međutim ono što se veoma često dešava je da ljudi, neuki u šerijatskim naukama, komentarišu na objave daija, koji su proveli po 5, 10, 15, 20 i više godina izučavajući šerijatsko znanje, govoreći: “nije to tako, ja mislim da je ovako …”.

Hajde da napravimo jednu analizu;
Čovjek ode kod mehaničara, ne radi mu nešto na automobilu, kucka, lupa negdje. Majstor odvoji sahat – dva, možda i više, i na kraju kaže svoju dijagnozu: “Otišla mu je lamela, treba je mijenjati.” Da li bi iko, osim nekog ko je stručan u tom polju (popravci automobila) usudio se reći: “Ja mislim da to nije tako, vjerovatno je otišlo nešto drugo…”. Vallahi ne bi. Ušutimo se i kažemo: “Dobro, koliko smo dužni i kad će biti gotovo ?”.

Odemo kod doktora na pregled. Doktor nas gleda 15, 20 minuta i nakon pregleda kaže: “Gospodine, imate problem sa tim i tim, i treba liječiti na taj i taj način.” Ima li iko, osim da je osoba doktor medicine, da bi rekao: “Doktore, ja mislim da ste vi nešto pogriješili, ipak je to ovako…”
Zapitajmo se sami, a ja sam siguran da svi znamo odgovor.

Po struci sam informatičar, i to je skoro pa jedina oblast gdje se usuđujem reći: “Ja mislim da ne bi trebali tako, možemo probati ovako.”. Isto tako znam da kada bi pričao sa ljudima o računarima i programiranju, i koristio stručnu terminologiju, niko od ljudi, osim onih koji se bave tim poslom, ne bi rekao “nije tako, već je ovako…”.

Zašto onda sebi dozvoljavamo, da kad šerijatski učen čovjek, odvoji dan ili više dana za neku analizu, tekst i isti objavi, da komentarišemo: “Ja mislim da to nije tako…”, “u mene dedo i nana nisu tako radili…” i Ovakav način ponašanje bi smo trebali izbjegavati a posebno kod šerijatski učenih ljudi. Jedini koji bi ovo smjeli raditi su druge daije i učeni ljudi, a nikako neuki u šerijatskom znanju. Prije nego napišemo kakav komentar, zapitajmo se ima li kakve koristi od njega, trebamo li to napisati ili je bolje da ništa ne pišemo? Zasigurno u većini slučajeva je bolje da ne napišemo ništa, nego da eventualno podijelimo taj tekst ili video sa drugima.

Molim Allaha da popravi naše stanje. Vaš brat u islamu.

0 komentari

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

 
© Riznice korisnog znanja
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top